Lürzer's Archieve | Görsel-Tam Metin

Lürzer’s Archieve

Erişim için tıklayınız

Veri Tabanı Bilgileri

1980'lerin başında reklam yazarı ve ajans sahibi Walter Lürzer'in yumruğunu masaya çarptı ve kararlılıkla kendisine bağırdı: “Kimse benim için bunu yapmayacaksa, bunu kendim yapmak zorunda kalacağım. - herkes için!" Bu karanlık dönem öncesi internet çağına atıfta bulunduğu şey, dünyanın dört bir yanından gelen reklam kampanyalarını avlamak ve derlemek için zahmetli bir süreçti. O günlerde, Amerika, Asya veya bireysel Avrupa ülkelerinde ürün ve hizmetlerin nasıl tanıtıldığını bulmak için pek çok yol yoktu. Lürzer’in Archive dergisinin ilk sayısı Ekim 1984’te Frankfurt am Main’da yayınlandı ve bugün dünya çapında 150.000’den fazla okuyucu var.
2004'ten beri Lürzer’in Arşivi, 200 Best dizisini yayınladı. Çeşitli grafik tasarım disiplinlerine odaklanan bir dizi farklı cilt içerir. Her biri, yalnızca ilgili hacme gönderilmek üzere en iyi 200 reklam öğesiyle çalışır. Bu dizinin başlıkları her iki yılda bir yayınlanmaktadır. Her bir hacim için özel olarak hazırlanmış bir jüri, en iyi olduğunu düşündükleri maddeleri sundukları çalışmalardan seçer. Maliyetlerin bir kısmı karşılığında, seçilenlerin tümü daha sonra çalışmalarının yayınlanması için davet edilir. 2010 yılında, ürün yelpazesine "200 En İyi Ambalaj Tasarımı" başlığı eklenilmiştir. "200 En İyi Otomotiv Reklamları 2000-2010 Dünya Çapında" ile yalnızca en iyi reklamları değil, aynı zamanda sektörün önde gelen karar alıcıları da hedef almaya başlamışlardır.
iPhone ve iPad için yeni uygulamaları kullanıma sunulmuştur. Bunlara ek olarak, 50.000'den fazla seçkin baskı kampanyası ve birinci sınıf HD kalitesinde 8.000'in üzerinde tam ekran noktasını içeren 160'dan fazla veri bulunmaktadır.

Erişim için log in sekmesinden kişisel hesap oluşturulması gerekmektedir.

Lürzer’s Archieve iPhone kullanım için tıklayınız
Lürzer’s Archieve iPad kullanım için tıklayınız

E-Kaynak Türü
Bitiş Tarihi
E Kaynak Konu